Πέμπτη, 14 Απριλίου 2011 15:28

Marketing Plan

Συντάκτης:  Τμήμα Μελετών

Η εταιρία FastCloud αναλαμβάνει τον σχεδιασμό ολοκληρωμένων Marketing Plan

Για να είναι επιτυχής η στρατηγική διεργασία Marketing μιας εταιρίας, η οποία απορρέει από τον μακροπρόθεσμο επιχειρηματικό σχεδιασμό (Business Plan) θα πρέπει να υποστηρίζεται από το κατάλληλο Marketing Plan.

To Marketing Plan θα προσδιορίσει το σημείο στο οποίο βρίσκεται σήμερα η επιχείρηση και το σημείο  το οποίο θέλει να προσεγγίσει στο μέλλον η εταιρία. Το Marketing Plan είναι η μέθοδος, στρατηγική που θα πρέπει να ακολουθήσει η εταιρία ώστε να μπορέσει να φτάσει στον επιθυμητό στόχο.

To Marketing Plan περιλαμβάνει:

  • Διερεύνηση εξωτερικού και εσωτερικού περιβάλλοντος επιχείρησης.
  • Διάγνωση προβλημάτων και αναγκών σε σχέση με το στόχο ανάπτυξης της επιχείρησης
  • Αναγνώριση και αξιολόγηση των επιθυμιών και αναγκών των πελατών
  • Αξιολόγηση τάσεων αγοράς
  • Αναγνώριση των ανταγωνιστών και αξιοποίηση του συγκριτικού πλεονεκτήματος
  • Αναγνώριση νέων ή δυνητικών πελατών
  • Έλεγχος εάν οι εφαρμοζόμενες στρατηγικές αποδίδουν τα επιθυμητά αποτελέσματα.
  • Swot Analysis (Δυνατά, Αδύναμα σημεία, Ευκαιρίες, Απειλές)
  • Καθορισμός Στόχων Μάρκετινγκ

Στόχοι Μάρκετινγκ μπορεί να είναι:

1.    Άνοιγμα ή ανάπτυξη της εταιρίας σε μια νέα αγορά

2.    Ο σχεδιασμός και λανσάρισμα ενός νέου προϊόντος

3.    Διατήρηση ή  βελτίωση του μεριδίου αγοράς που καταλαμβάνει η εταιρία στον κλάδο όπου δραστηριοποιείται

4.    Διεύρυνση του δικτύου διανομής

5.    Αύξηση των πωλήσεων

6.    Βελτίωση της κερδοφορίας κ.α.

  • Σύνταξη Σχεδίου Δράσης  Μάρκετινγκ
Τελευταία τροποποίηση στις Τρίτη, 30 Οκτωβρίου 2012 13:52
Τμήμα Μελετών

Τμήμα Μελετών

E-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.

Τελευταία Άρθρα από Τμήμα Μελετών

αρχή της σελίδας